Bestilling av nøkkel og navn på Postkasse og ringklokke
BESTILLING AV HUSNØKKEL/ SYSTEMNØKKEL
Det er kun eier av leiligheten som har mulighet til å bestille ny nøkkel. Dersom du er leietaker, må du be eier sende bestillingen. Ettersom det er en systemnøkkel, som gir tilgang til fellesområdene, må det opplyses om følgende:
Navn på eier
Nummer på nøkkel
Oppgang + etasje + høyre / venstre
Tlf.nr og navn på den som skal hente nøkkelen når den er ferdig slipt.
Nøkkelen betales ved henting.
Send bestillingen med overnevnte opplysninger til styret på e-post styret@vidarsgate10.no
Husk å bruk ordet “Nøkkel bestilling” i emne, så er det lettere for styre å finne tilbake mailen.
POSTKASSENØKKEL
Denne nøkkelen kan man selv bestille og få slipt opp hvor man selv ønsker
NAVN PÅ POSTKASSE
Beboer ordner navn på postkasse selv. Dette kan fås gratis når man skifter adresse.
NAVN PÅ RINGEKLOKKE
Navn på ringeklokkene byttes på dugnad. Send mail til styret med det navnet du ønsker å ha på ringeklokken. Frem til dugnad kan man klistre på en liten lapp selv.
Husk å bruk ordet “ringeklokke” i emne, så er det lettere for styre å finne tilbake mailen