Leverandører

Renhold av fellesarealer

Sameiet har avtale om renhold av bestemte deler av fellesarealene (trapperommene, trappene ned til kjeller og vaskerommet) med BCC Drift As. Rengjøringen av trappe-rommene i hver av de tre oppgangene blir foretatt en gang i uka (vanligvis på fredager). Kjellertrappene og vaskerommet har blitt vasket en gang i måneden.

Hvis du har spørsmål, eller kommentarer til renholdet, så ta det opp med styremedlem Thea L. Hille, som er styrets hovedkontakt mot BCC Drift, eller vaktmester.

Når det gjelder øvrig innvendig fellesareal som loft og kjeller, inkl. boder, så må hver enkelt av oss bidra til at disse arealene holdes ryddige. Vi minner om at loftet er rømningsvei, så ryddighet der innebærer ikke bare trivsel, men også sikkerhet.

Renovasjonsetaten i Oslo Kommune

Avfallsbeholderne i søppelrommet tømmes tre (3) ganger i uken, mandag, onsdag og fredag, mens papirbeholderne tømmes hver tirsdag. Husk kildesortering. Se også under ”Avfallshåndtering”, eller på etatens hjemmeside www.renholdsetaten.oslo.kommune.no

Tv, telefon og internett

Signalene leveres av GET.

Get kan kontaktes:

Kundesenter: Telefon: 02123 Fra utlandet: +47 21 49 21 23
Supportspørsmål: Man - fre: 09 - 22, lør – søn- og helligdager: 12 - 20
Fakturaspørsmål: Man - fre: 09-17, lør - søn og helligdager: Stengt
Besøksadresse : Maridalsveien 323, 0872 Oslo

Oslo og Omegn Boligforvaltning AS (”OBF”)

OBF er Sameiets forretningsfører, og Anette C. Johnsen  er vår forvaltingskonsulent.

Ved kjøp/salg av leilighet (en seksjon) vil OBF mot vanlig gebyr bistå eiendomsmegler med opplysninger om seksjonen og Sameiet. 

Energi

Strøm og fjernvarmen leveres av Hafslund

Brannsikringsutstyr

Viktige opplysninger om dette, inkl. slikt utstyr som er plassert i alle leilighetene, finner du også under ”Årsmøte 2013” (se Styrets årsberetning pkt.ene 3.7).
Vi nevner at sameier (eier av seksjonen/leiligheten) har plikt til å påse at dette utstyret behandles forskriftsmessig og ikke fjernes ved flytting fra seksjonen. Tap eller skade på utstyret må straks meldes styret. Det vil bli reparert eller erstattet for sameiers regning.

Har du spørsmål om brannsluktningsutstyr så kontakt styret eller vaktmester.